måndag 11 juli 2011

Ny vecka, nya tag!

Well hello there, how you doin'? 
Jag mår faktiskt ganska bra, e inte skittrött och inte jätteless, rekord!
Hade verkligen en skitrolig helg. Pre-Gotland var awesooome. Det kommer bli så jävla roligt så jag kan knappt vänta tills vi är där. Åtta härliga tjejer och alla verkade funka skitbra med varann. Inga intriger, inget drama - ME LIKE!
Sedan på lör var jag ju bakis som ett djur. Drog till amanda lite senare och grillade med amanda, åsa, ida, anders och mackan. Ursprungliga sommargänget och det var så jävla trevligt, roligt, härligt.. back to the old days liksom...bästa gänget som finns. 
Happ, vad händer denna vecka? Joo förstår ni.. ska klippa mig på fre sen kanske mackan skulle ha nåt balkongparty..lät inte helt fel må ja säga. =D Sen är det bara 1,5 vecka till sen har jag semesteeeer... oh its so fab I wanna cry!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar