fredag 11 november 2011

Går på crack?

Kolla min mailkonversation med en på worldclass i Solna. Måste ju hitta ett nytt gym nu när vi ska flytta och tänkte höra mig för lite vad det finns för gymkort och vad det kostar och så.. 


Date: Thu, 10 Nov 2011 10:44:45 +0100
From: solna@worldclass.se
Subject: Re: WORLDCLASS.SE : Become a member | solna@worldclass.se

Mitt första mail till wordclass: 

Typ av telefon: Mobile (självklart skulle man lämna mobilnr och eftersom jag inte vill ha nån jobbig gymkille/tjej som ringer och tjatar att man ska börja så ser ni vad jag avslutar mejlet med)
Klubb: 37|World Class Solna
Hur hörde du talas om oss?: Rekommendation från vänner/familj
Meddelande: Hej!
Jag kommer att flytta till Solna i slutet av mars och är intresserad av att börja träna hos er då, så detta är inte aktuellt just nu. Tänkte bara höra mig för vad det finns för olike medlemskap och priser. Ni borde lägga ut det på hemsidan =) Ring mig inte, då jag inte har tid att prata i telefonen om dagarna, svara gärna på mitt mail istället. Mvh Josefine

 Svaret jag fick:  Tja !! detta är bästa gymet i solna !! :)  vilka erbjudanden 
jag har då har jag inte bestämt än !! Just nu har vi 12 mån lokalt kort 349 :- 2st Pt ingår med
  + annat   om du kommer förbi innan så kan du kolla på gymet !! annars finns det virtuel visning gå in under kontakta oss !! och klicka på knappen !
  om du vill utnyttja erbjudandet så kan du gör adet redan nu !! för att sen aktivera i mars !! mvh Johnny

Jag svarade: 

Ok !! Låter bra !! Kontaktar er i mars !! =)

Hahaha, asså hur bombad får man vara? Hans mail är typ helt crackat.. massa utropstecken å så ba:" Bästa gymet i Solna!" hahaha, garvade läppen av mig...

3 kommentarer:

  1. Alltid sympatiskt att dumförklara andra människor på internet.

    SvaraRadera
  2. Seså mini-L, tat lugnt. Alla som känner mig vet att ja skojar. Ha lite humor. Varför ens läsa bloggen?

    SvaraRadera
  3. Joziecar: Går På Crack? >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Joziecar: Går På Crack? >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Joziecar: Går På Crack? >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK j7

    SvaraRadera