måndag 17 augusti 2009

Powerwalk 7,2 km i ösregn!

Hallo!


Idag började skolan. Hade en mycket intressant föreläsning om svikt i de vitala funktionerna. Känns skönt att komma tillbaks och lära sig lite vettiga grejer!


Satt under föreläsningen och funderade på om föreläsaren var gravid eller inte. Hon hade en mammatröja, ni vet en sån som står ut litegrann... Tittade lite för mkt, kändes som hon märkte det, dock kom jag aldrig fram till nåt. Får spana i veckan. Kruxet är dock att hon är lesbisk och snart 50 bast.
Återkommer om detta när jag vet.



Hem från skolan och ut me hunden på en powerwalk. Så skönt att gå ut och gå och rensa tankarna lite. Kommer man fram till nåt...? Nja, jag vet inte det. Under själva strapatsen började det ösregna. Så jag och hunden Elsa fick kuta in i skogen å gömma oss under ett barrträd. "Tjena kexet, sitter du här å smular" kom en gubbe fram å sa till mig... Jag tittade på honom frågande sade "god kväll" och gick hem med klafsande skor.


Nä, nu måste jag plugga lite om det ska bli nåt av mig.
Ha en trevlig kväll! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar