fredag 13 juli 2012

5 dagar kvar...

..eller..? Man vet ju inte! Frustrerande.. Men men.. han kommer när han kommer. Det e bara att chilla lite till..

Igår vare grill hos Anders. Det var skitmysigt. Jag, Ida och Anders satt och kollade massa bilder från när vi var på Gotland för 4 år sedan bland annat. Haha.. roliga tider! Nuförtiden är det så svårt att få ihop alla eftersom folk är ute och reser och pluggar och får barn ;)
Hannah Graaf har bf imorgon! Vi är i samma vecka, lite kul. Hennes blogg e så himla mysig, man blir glad av den för hon skriver så fint hela tiden. www.bloggfamiljen.se/hannah 

Idag ska Kim komma hit och jag ska laga pankisar. Sedan ska jag hämta Jovis i V-tuna när han slitit klart för  den nya familjen. Imorgon drar vi ut till Elgö och tänkte spendera ett par dagar där ute. Där är det oftast fint väder så man kan sola och bada lite.
Min sötissyrra Tess gav mig en pedikyr, så jag måste se till att göra den innan bebben kommer. Ska försöka boka in en idag! Tack så jättemkt, blev jätteglad! Behövs verkligen, ni har ju sett hur mina fötter ser ut.. haha..

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar