tisdag 26 februari 2013

The Lion King

Idag har vi kollat på The Lion King. Åh så bra! Nostalgi på höööög level alltså du öh. Den kom ut 94 så jag var sju år när jag såg den senast. Hade dock ett lejonkungenband med bok, en sån där "dags att vända blad"-bok som jag alltid lyssnade på innan jag skulle gå och lägga mig så jag kunde rätt många repliker fortfarande. Det sitter i ryggmärgen det där! :)

Sen var mammsen här och hälsade på. Det var mysigt, vi bjöd henne på burgare till lurre. Sedan åkte Jovis till jobbet och jag ägnade mig åt Leon och mitt målande.
Det är så skönt att måla! Man blir lugn i själen av det. Detsamma gäller mitt sjungande. Fast med sjungandet får man en massa endorfiner i kroppen som gör att man känner sig glad.

Nu är det natti natti! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar