lördag 19 juli 2014

Dragen vid näsan

Nähä, det blev visst ingen sol idag. Hade packat ner badkläderna och vips blev det moln och började spöregna. Jahaja. Haft en ganska skön dag ändå. När snutt sov försökte jag göra en ny header, men shit vad svårt det är när man inte har några program. Jag fixar dem i paint liksom.. snark! Tar ju evigheter och man kan bara göra basicgrejer. Nån som vet nåt bra program som man kan använda sig av? Tar tacksamt emot tips.

Förresten! Hade en fästingjäkel på mig idag =( Som tur är är jag vaccinerad, men har inte fyllt på än denna säsong. Ska göra det när kliniken öppnar för såklart hade de semesterstängt nu. MÅSTE vaccinera Leon, annars kommer jag må så dåligt sen när han fått en och det är ju bara en tidsfråga känns det som...

Imorrn blir det kalas! Glöm inte att kika in och se hur 30-års tårtan blev. =)

Ingrediens nr 2:


Och nej, det är inte parmesanost. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar