lördag 22 november 2014

Kung carls bakficka

Hejj på er... jag lever, det gör jag. I lördags hade jag en supermysig brunch med Hanna som jag inte träffat på länge, så det var verkligen kul att "catcha up". Släppte även bomben att jag är gravid igen. Nu vet ni varför jag mått så kasst på senaste. Jag mår så hiiiiimla illa den här gången, så var det inte alls med Leon. Mådde illa max en vecka med honom men det här har ju hållit i sig typ sedan jag fick veta det. Förra helgen var jag helt död, typ fången i min egen kropp. Illamående är ju så jävligt för det går ju inte att göra nåt åt. Köpte postafen och testade om det skulle hjälpa men blev bara ännu tröttare än jag redan är så skippade det. Testade även de där armbanden på apoteket men hallå vilket skoj.. Köp inte dem... så hoppas verkligen att det går över snart om en vecka eller så. Det sjuka är att jag kände när ägget fäste! Det var ju när jag skulle till London. Fick feber och frossa och mådde sen prima dagen efter, så sjukt. Så jag vet exakt hur gammalt fostret är men jag vet inte riktigt hur jag ska räkna då, får fråga på fre då jag ska till BM.

Vi är iaf jätteglada och om jag räknat rätt så blir det en junibebis runt midsommar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar