lördag 21 februari 2015

Bilder från dagen

Åh, är helt slut som artist! Börjar dagen med att vakna 6.30 av mig själv.. göe bara det när jag vet att jag har mkt att stå i. Skulle täcka och dekorera babyshower tårtan och blev så stressigt att jag höll på att svettas ihjäl där ett tag. Är inte den bästa tårtan jag gjort, är ju perfektionist men jag får skylla på tidsbristen. Ska göra klart tårtan dagen innan nästa gång, så blir det bättre. Hallonmousse i med cream cheese frosting och sockerkaksbottnar. Den blev iaf väldigt god och alla verkade verkligen gilla den, så det var jätteroligt :)

Diana hade varit och ätit frukost med lars på morgonen och när de kom hem stod vi alla där och överraskade henne. Hon blev superglad och förvånad. Som tur är anade hon ingenting. Vi åt och fikade hade trevligt. En väldigt lyckad babyshower med andra ord. :)

Kan även göra tårta av blöjor! 

1 kommentar:

  1. Finaste babyshowern! Tack igen för allt sötis! Så himla fint ordnat och uppstyrt. You are fab! Puss ♡ Di

    SvaraRadera