tisdag 14 juni 2016

Bröllopsdag

Det är även vår 2-åriga bröllopsdag idag. 2 år som gifta och det är jättehäftigt att vara gift med en person som man från början inte kände överhuvudtaget. Visst är det konstigt egentligen när man tänker på det? Nu bor vi tillsammans och har två små fina barn ihop. Det kunde man inte ha trott på den första dejten när vi spelade biljard och råttfällan, haha. Jag är så glad och tacksam att just Johan är min man, att det blev just han som blev far till mina barn. Han kompletterar mig så bra och han är min klippa i livet. Jag har så mycket att tacka honom för sedan vi först träffades. Jag har blivit en gladare, öppnare och modigare person tack vare honom. Har redan gett en kärleksförklaring till honom på instagram så nu får det vara nog. Men ja, ni fattar! :)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar