fredag 28 oktober 2016

Friday night

Hallu ellerrrr? Nån som läser fortfarande? Igår firade jag och jovis 7 år. Det är helt galet... 7 år har gått sedan jag träffade mitt livs kärlek och ja.. Det är verkligen sant, han är det. Han gör mig så jäkla lycklig och att vi har två underbara barn tillsammans gör allt så himla awesome. Im in a happy place i mitt liv och jag är sjukt tacksam över det. Han hade bokat bord på Bra Mat i sumpan. Jättegod mat och prisvärt, är en skaldjursrestaurang. Han vet ju vad jag gillar, helt klart! Mamma var barnvakt, tack snälla mamma.
Nu kollar jag idol och kidsen sussar. Imorgon ska jag på ansiktsbehandling äntligen. På tiden kan jag säga.. Min hy har fakkat ur totalt nu när det börjat bli kallt så ska bli så skönt...

Kram på er

Skaldjursplatå 450 pesetas, sjukt värt! Blev tyvärr ingen bild på jovis.. Bara me, me, me!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar