fredag 24 februari 2017

Nytt jobb

Hej allihopa!

Tror jag ska börja blogga igen. Nu har jag vilat tillräckligt.. Eller hur?
Jag har fått nytt jobb! Willie. Hard work pays off in the end. Fasiken vad jag har gått på intervju från intervju till intervju... Hela tiden fått nej pga att jag saknar säljerfarenhet, men nu sörrni, fått jobb på Pharma Relations som konsult. Ska hyras ut via dem till BSN medical i 4 mån sen om allt känns bra rekryteras över till BSN.
Jag kommer att vara Key account manager och sälja ortopedi- och sårvårdsprodukter. Fick hem bilen idag, en Volvo v70 D4, jo man tackar. Så jäkla snygg! Och på mån drar jag till gbg för utbildning igen och bor på 4-stjärnigt hotell i 4 dagar. Sjukt, helt själv liksom, på hotell. Hahaha.. Jag är så jäkla glad så det finns inte. Sen ringde hela Sverige bakar igår också så det går bra nu!

Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar