söndag 13 april 2014

Ang TV4

Som ni vet blev vi ju utvalda att vara med i TV4 Nyhetsmorgon ett antal söndagmorgnar och vi tyckte det skulle bli jätteroligt. Vi var ju med en morgon men sen beslöt vi oss för att hoppa av. Vi har så himla mycket att göra nu inför bröllopet som det är och vi skulle fått lägga ner så mycket tid på att göra inspelningar och vara med i studion för vadå? Vi fick inte veta vad vi skulle få i gengäld. Det enda vi fick veta var att jag skulle få smink och hår. Sminket hade jag ändå tänkt fixa själv och jag har en frisörska inbokad som gör provuppsättning och håret på bröllopsdagen för 1500kr. Nu i efterhand så känns det ganska skönt ändå, var lite ledsen för det i början men har nu kommit över det. Jag gillar ju att bestämma själv hur alla detaljer ska se ut, planera själv osv. 

Snart är min vigselring klar! Den kommer nästa vecka, väntar med spänning. 

Vi var nere vid 4H imorse men Leon var inte på humör, vi åkte hem och upptäckte att han hade feber så det blir en lugn kväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar