tisdag 22 april 2014

Glad påsk i efterskott

Nu har jag jobbat klart för idag. Leon har precis somnat (ja det är ett jobb att vara mamma, men ett kul jobb!). Kärleken bara växer och växer för den lilla parveln, helt otroligt egentligen hur mkt kärlek som man kan känna för sitt lilla barn.. otroligt och måste upplevas för det är en fantastisk känsla. Längtade efter honom hela dagen på jobbet. =) Skulle bada honom nu ikväll och så bajsar han i badet.. suck! Tömmer ut allt och tvättar rent och tappar upp ett nytt... tror ni inte han bajar igen?! haha.. ja det var bara att tömma ur och duscha av skrutten igen...

Imorgon ska jag och Jovis åka iväg innan mitt jobb till nån pappersfabrik eller nåt som han hittat på. Vi ska kolla om det finns något fint papper vi kan ha som omslag på festprogrammet på bröllopet och sen kolla om de har lite "finare" pappersservetter. Hyra tyg var så dyrt.. =/. Hoppas vi hittar någe!

På torsdag ska jag göra min bruduppsättning i håret, så himla kul! Ser fram emot det och hoppas att det blir som jag vill, spännande. Beställde ett par skor från brandos som var huuur fina som helst, men tror ni de var bekväma eller? Öh nej! Typiskt...

På lördag ska jag hem till Hanna som fyllt år och flyttat in till stan så det blir inflyttnings/födelsedagsfirande hela lördag kvällen. Det ryktas om bord på "V", ojoj..

KUL vecka med andra ord guys! =)

PUSS


Igår var vi hemma hos mamma och åt italiensk buffé. Hur gott var inte det rå?! Mamma är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar