söndag 27 april 2014

God morgon?

Jag ligger i sängen medan Jovis är ute och krattar löv, det är städdag med föreningen.

Igår var skitKUL. Vi röjde hemma hos Hanna och kollade in hennes nya lya på Östermalm, jättefin. Sedan tog vi taxi till Sturecompagniet till VIP:en där vi bokat bord. Schtreeekigt värre. Körde taxiroulette, taxichauffören drar ett av visakorten som man blandar och det kort som blir draget får pröjsa kalaset, Hanna förlorade. 

Vid drinkbordet fotade vi massor och sen fick vi tillsägelse av de "ordinarie gästerna" att vi skulle sluta med det. Haha kom igen?! Nördigt. Jag fotade vidare... :P rebell som jag är. 

Ikväll blir det bara mys med min lilla familj. Leon hade varit jättesnäll och sovit gott hemma hos mamma så det kändes väldigt bra. Johan hämtade honom imorse efter att han gick av sitt pass.

Puss!


Jag och Johanna 
Jag och kimpos! Long time no see
Tinna och Hanna 
Jag och skönaste Anna 
Alla på festen. Så himla härlig bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar