söndag 25 oktober 2009

OGA BOGA

Häj häj häj hemskt mycket häääj!

Nu är det såhär att jag fått veta att min blogg besöks av cirka 5-6 personer. Är sjukt nöjd och måste nu därför uppdatera min blogg så att ni läsare inte blir besvikna.

Va på amba igår, det va skitkul, mycket folk och mycket dans. Varför ska man alltid dricka så jäkla mycket? Mina hjärnceller börjar ta slut, för ja tycker jag blir dummare med åren, ska det inte vara tvärtom? Dags att börja träna i veckan, har en gratis vecka på Vallentuna Gym&Sim. De har lite pass med dansaerobics och dylikt. Mycket uppfriskande om du frågar mig, jajajja *andas inåt hela tiden*

Imorrn blir det klättring med klassen i västberga. Har inte klättrat sen forääävöööör så det ska bli kul som fan!

Snart är det Halloween, funderade på att trick-or-treat:a i år. Man behöver inte anstränga sig så mkt.. det är bara att man går ut kvällen innan, super sig dyngrak, går hem och lägger sig med sminket på och sen är man fit for fight. Eller så kan man klä ut sig till Claire Wikholm, det är bara att välja.

Nu ere mysdags. Finns inget bättre än bakisdag med inga måsten. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar