tisdag 7 september 2010

Fullspäckad vecka

Ojoj.. har massa kul att göra den här veckan!
Måste bara säga till er so aldrig provat afro; PROVA! Asså det är så sjukt jäkla kul.. haha, jag garvade mig igenom typ hela passet och kände mig genuint lycklig för ja fick dansa sådär.. haha.. kommer garanterat gå på det fler ggr. Ikv blire dance-step. Ska bli intressant och se hur den instruktören lä ut/har för koreografi!

Ni får kolla på idol ikv kl 8. Ryktet säger att det är en snygg blondin med 6 min in i programmet ;)

Imorgon åker min man iväg på resa. Kmr sakna!
Sen efter skolan beger jag mig till Vallentuna och ska plocka svamp i brottby med morsan. Sedan kommer Ida hem till mig på middag! Mysigt!

På tors ska jag träffa Diana!

På fre ska jag träna och sen ska jag på tjejkväll, alla gräsänkor ska ses och ha kul när männen e borta..haha...

Sen lör fondueboden, sön myyyyyyyyyyys!
Sen fåre va bra..

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar