tisdag 14 september 2010

Skolkar igen..

Fy va slapp ja blivit.. skolkar idag igen, fy på mig! Men det är ändå inte obligatoriskt, har faktiskt pluggat till en uppgift ja har imorron så...

Såg Shutter Island häromdan, shit va bra den va! Sjukt bra film.. sevärd absolut! Äntligen en bra film, när ja å Jovis hyr filmer blire alltid bara b-filmer som vi stänger av mitt i för de e så sjukt kassa...

Råkade bli blockad från sats-hemsida för jag glömt att boka av de passen ja hade bokat in.. haha. Så ja gick dit igår å ba:
- Asså det e fel på min bokning, jag e gruppträningsiinstruktör själv, vet hur hårda ni är med det där och bokat av alla utom en, ni måste hjälpa mig!
Så de tog bort alla och nu kan ja boka igen..hahha... man får inte va dum ;)

Happ, vad händer i veckan då?
Jag har soft vecka, e ledig tors och fre, har lite att göra i plugget men det går snabbt. Helgen blir nog lugn också, måste spara lite monetas.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar