onsdag 13 oktober 2010

Gruvarbetarna

Yey att de har kommit upp igen. Tänk er, de har suttit där i gruvan sen 5:e aug. Snacka om klaustrofobi, det skulle ju göra vemsomhelst nipprig. Dock undrar jag hur de bestämde vem som skulle komma upp i vilken ordning? De var ju ändå 33 st.

- Jag vill upp!
- Nej, jag!
-Nej men hallå jag rå?!

Sen undrar jag vad de ätit alla dagarna? De fick nedskickad mat tydligen, de kanske hade en egen kock? Jag menar är de i mörker (alla kom upp med solglasögon) så ser de ju inte ens vad de stoppar i munnen. Ja hörre ni, det är många tankar som snurrar i min skalle idag...

Förresten... uttrycket "jag är tagen på sängen" borde förbjudas. Det är ju helt sjukt snuskigt om ni frågar mig. Varför säger man bara inte att man är överraskad bara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar