tisdag 12 oktober 2010

Till Ida på middag

Goder morgis meine freunde.

Hur ståre till? Jag hade sovmorgon idag, sov tills jag vaknade. Det är typ oslagbart. Finns inget skönare.
Ikväll ska jag till Ida på middag och snacka lite skit! Skitmysigt. Hon bor på sveavägen och fått jättefint i sin lya.

Igår bokade jag in en ny tid hos frisören. Ska dit den 20:e och fixa till det lite grann så man blir fin till inflyttningsfesten. Ska bli skitkul!

På fre ska jag på personalfest på båtarna, var jättelängesen jag träffade alla så det ska också bli jättekul! Man vet aldrig va de hittar på. Sist brottades vi i sumokostymer mitt i humlegården...hahah... Men det blir nog lite lugnare än föregående år, för på lör ska jag och Johan ha en riktig mysdag, vi ska till centralbadet och bara ha quality time. Myyysigt! Vi har så mkt att göra nuförtiden så det ska verkligen bli skitnice.

Nu ska jag väl städa eller nåt.. buuuu puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar