måndag 8 november 2010

Gym och sim i mitt hjärta

Har varit och kört bj idag. Fy fan va roligt det är och oj va mkt ja saknar det gymet. Så mkt mer personligt än sats. Sats är ingenting jämfört med gym och sim. Är alltid välkommen sa gustav också. Han som har trott på mig från början.

Idag var jag riktigt bra på praktiken. Börjar känna mig trygg nu i rollen och rutinerna på avd. Känns super verkligen. Idag dog en av mina patienter :-( det var väntat. Patienten var väldigt gammal och i livets slutskede. Jag hade förberett mig mentalt på att det skulle ske och det var jag som hittade patienten. Det kändes liksom i hela rummet. Det var lugnt och stilla. Patienten hade precis gått bort efter att jag kommit in. Så är det... Livet.

Jag sökte jobb igår som företagssjuksköterska! De svarade jättefort och gillade 'min profil' och frågade hur snabbt jag kunde börja! Wow säger jag bara. Men jag tror inte jag får det. Kul iaf att 'min profil' e bra! Blev jätteglad.

Nuuu efter en lång dag blire dusch och kiss och gå och ligg på dirren. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar