tisdag 9 november 2010

Kom hem

För några dar sen och då hängde den här i hallen! Skitsnygg spegel man kan hänga nycklar i. Min kille har bra smak!

Fy fan vilken jävla fittdag. Ursäkta men gick med två olika handledare idag eftersom jag gick heldag... Från sju imorse och slutade nu vid nio. Jajjamänsan. Skitjobbigt, eftersom ingen av de vet vem man är och vad man kan. Så har blivit uppläxad om både det ena och det andra. Så jävla trött på folk som ska tala om för en exakt hur man ska göra. Jag gör väl för fan på mitt sätt så får du göra på ditt. Skit på er. Snart e ja klar, ni kan dra nåt gammalt över er. Kärringar. Dessutom säger bitr chefssjuksköterska att 'studenterna blir inte frågade om man ska baka, utan de SKA baka sista dagen på praktiken'. Det här säger hon helt allvarlig utan skoj i rösten. Hon kan få en kaka av mig som hon sedan kan STOPPA UPP I RÖVEN. Jävla idiot.

2 kommentarer:

  1. Jösses!
    Låter inte som den R15 jag känner- wtf happened undrar jag :O

    SvaraRadera
  2. Hahaha denice ja du! Jag hade en riktigt dålig dag igår. Var tvungen att avreagera mig i bloggen. :-P

    SvaraRadera