måndag 23 maj 2011

Min släkt

Är typ en riktig geggamoja, en smet av blålera där man inte ser vart den slutar eller börjar.. Det är så jävla otroligt skittråkigt.. men vad ska man göra när folk är så himla långsinta, ogina och inte ser klart?
Jag tänker göra allt för att min nya släkt (på Jovis sida) samt mina syrrors barn och alla nära och kära runtomkring mig ska veta hur mycket de betyder för mig och hur mycket jag uppskattar dem. Jag kommer alltid att ställa upp, vad det än är. Jag tänker inte vara dum, omogen eller missunsam. Jag kommer att välkomna mina systrars barn med öppna armar (+ övrig släkt) och kämpa för att hålla ihop den nya familjen. Jag är trött på alla familjefejder och tjaffs.. nu får det vara nog. Det har iaf jag och Tess bestämt!

Power to the neeew family!
Kisses and hugs till alla jag tycker om, ni är guld värda.
PUSS!

1 kommentar: