söndag 15 maj 2011

Sliten hjälte

Igår hade Carra roligt med Elina. Eurovision, skumpa, tjo och tjim (som det brukar vara när dom är i farten) sen raka spåret i säng hos mamma.
Imorse skulle vi käka brunch med Pluttis och Pruttis på Scandic Park vid Humlan, så Carra åkte från V-tuna och jag från Sollet. Kanonbrunch och trevligt sällskap var det!
Nu har vi precis kommit hem och lagt oss i soffan för att glo på tv och dator. Dröjde inte länge innan lill-Smulan somnade. Haha. Hon är så himla söt när hon sover! Vill typ bara hoppa på och pussa henne.
Men nej då! Jag ska låta älski sova! Det är perfa för mig då jag kan kolla på bronsmatchen i VM och samtidigt glo på SVT-play där det sänds Sanshou fighting live från Kungsan. Några superfights och sm-finaler. En polare till mig och Carra ska köra sm-final... hon kommer nog åka på grymt med stryk men det ska bli kul att se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar