onsdag 29 juni 2011

Fan va d kliar...

Jävla skiteksem eller vafan det nu är för nåt, känns som det blir värre när d blir varmare.. plus att det poppar upp nya lite här och var hela tiden. Undrar vafan det är? Om det nu är cancer e ja fan stekt..d sprider sig som en löpeld och då får jag väl leva loppan sista tiden jag har kvar. Man vet ju aldrig. Skönt det ska bli att få gå till hudläkaren nästa vecka iaf.. jag vill fan veta va d e och framförallt göra nåt för att det ska sluta klia och föröka sig.. bu =(


Nyss dragit en pw, sitter nu här med en c-vitaminmask för min hy är ju den sämsta i hela universum. Jävla prickigkorv ser man ut som. Pizzaface kan man också säga. Ni får välja.

Imorrn är det torsdag och sen e d fredaaaag! Visst e jag smart som kan veckans alla dagar i rätt ordning? Då ska jag och Jovis till OysterBar och käka skaldjursplatå.. jajjamänsan, här ska det finsmakas minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar