tisdag 14 juni 2011

Lala-land



God morgon! Wazzup in lala-land? jag har typ sovit hur mkt somhelst.. känner mig ännu tröttare än vanligt.. va e d för fel på mig? Aldrig kan man få va pigg.. =(
Drömde skitmkt knas inatt också.. bla om aliens som rövar bort mig.. undra om de gör det på riktigt? Då kan jag också ställa upp i en dokumentär och hävda att jag blivit bortrövad flera ggr.. Catching!
Ska nu pallra mig iväg till jobbet. Vill ha semester nuuuuuuuuuuuuu, ge mig ge mig ge mig!!

Ni har missat rätt mkt nu också när bloggen e paj.. Vi har skaffat en valp som heter Dalton!! Så jääkla söt.. det e en blandning mellan labbe och golden..

Sen har vi blekt tänder också, då ser man ut såhär:

2 kommentarer:

  1. lala land är Los Angeles, bor du där eller vavava

    SvaraRadera
  2. Lala land finns i mitt huvud vavavava

    SvaraRadera