onsdag 28 september 2011

Guten morgen..

Som de säger i England. Hihihi.. (det där är ju då min mammas favvoskämt)

Igår var d fjärde bassängdyket. Nu är det bara en och en halv vecka kvar till uppdyket!! Det gick jättebra igår, var lite orolig att jag inte skulle klara att simma utan mask med regulator men d gick galant! Jag blev typ impad av mig själv. Sen skulle vi dyka utan utrustning ner på botten, ligga där en stund och sen simma upp, blåsa rent snorkeln och simma vidare utan att ta upp huvudet ur vattnet. Haha man kände sig som en 'dolfin som kunde slinka omkring' utan all utrustning.

Det som var svårt var att ta av sig dykväst och tub medan man stod på botten och sen sätta på sig den igen, jag är så liten och lätt om man jämför med alla andra så jag flöt iväg där på botten och fick knappt på mig den igen.. Hahaha.. Kände mig helt miffad.

Nu blev det ett sjusärdeles långt inlägg och ni som tycker d blev för långt får väl sluta läsa här.

Är på g till jobbet nu. Jag är stolt över mig själv som vågade säga vad som var anledningen att jag sa upp mig. Jag har inte dåligt samvete, det hade jag igår för jag är inte mer än människa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar