söndag 11 september 2011

Vem behöver en bodyguard när man har Lady Di?

Glömde berätta.. Vi drog till Lemonbar efter Patricia för det var för mkt patrask där så vi drog vidare.. Stod vid baren på LB, tog en cider och snackade lite. Heeelt plötsligt out of nowhere får jag vääärsta knuffen så jag flyger, bokstavligt talat, ner bakom baren och landar på knäna. Det var typ en centimeter från att jag skulle slå huvudet i bardisken. En snubbe hade blivit knuffad av sin kompis, givetvis flög han in i mig och jag flög ner bakom baren. Min kära vän Diana skrek ungefär såhär: "Vad *pip* håller ni på med era *pip* *piiiip*?!! Är ni helt *pip* i huvudet eller?!" Tror hon viftade lite med sin väska också. Det är vad jag kallar en vän! Hon ställer alltid upp!
Snubben blev ju jätterädd, haha, och sen ville han bjuda på drinkar för att han hade dåligt samvete, men nej tack! Vi ignorerade honom och partade vidare..

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Jäkl*Piip* om någon försöker göra dig illa, då ser jag rött! Dom *piip* idi*piipp*terna *piip* förtjänade utskällningen!! haha! I övrigt - en grym utekväll!! :-D Puss Di

    SvaraRadera
  2. haha ja verkligen! Det va jättekul, inte lika kul dagen efter dock =S haha

    SvaraRadera