onsdag 5 oktober 2011

Wiiiie

Jag är glad idag för vet ni vad? Jag och Jovis har köpt en trea, 75 kvadrat (ni vet den jag berättade om förut) jättenära Solna C! Den är huuur fin som helst, jättestor balkong, nyrenoverat kök med vinkyl, fräsch toa och den e bara helt fab. Den har så mkt mysfaktor, det var det som gjorde att vi blev sålda på den. Och sen blev den också såld till oss! Papprena skrevs på igår.. =)=)=) Flytten kommer dock inte att ske förrän i mars. Men det är bara bra då vi behöver sälja vår. Den ska fotas och snart läggas ut på hemnet så ni får se sen.
Förstååå hur skönt det kommer bli för mig att ha så nära till jobbet? Då är det ju helt plötsligt okej med de arbetstiderna då man hinner sova lite längre på mornarna... Sen blir jag granne med sötis Hanna och Oskar. Så kul!! Can´t wait.. man vill flytta nu, men samtidigt kommer det ju bli lite dyrare att bo där, så det är bara bra att bo kvar där vi bor några mån till när Johan ändå pluggar.


Happy as a hippo! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar