fredag 3 maj 2013

Det man inte har i huvet..

.. Får man ha i benen! Haha! Shit vad jag har sprungit idag, som en liten vessla. Jag hade en patient som var jättesvårstucken så jag kallade på stickhjälp. De kom och fixade två rör till mig. Åh vilken lättnad! Skickar iväg proverna och är nöjd över att allt gick så smidigt. Sen sätter jag mig vid dator x antal timmar senare och få upptäcker jag att jag fortfarande ha etiketterna i min ficka, som egentligen skulle sitta på rören! Oj vilken ångest!!! Jag bestämmer mig för att vafan, nu sticker jag själv. Går in, sticker och får två rör på första försöket! Haha! Lättnad gånger tusen! Skickar sedan iväg etiketterna på rören denna gång. Ojojoj säger jag. Drama drama. Men skapar man sina egna problem får man lösa dem också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar