fredag 3 juli 2015

Roy fares

Asså roy fares nya program united state of cakes, har ni sett det? Jag tjatar om det hela tiden för jag ÄLSKAR det programmet. Allt han gör verkar så magiskt gott och han själv är ju så himla gullig! Lär mig massvis av honom. Gjorde ju italiensk maräng häromdagen och för två dagar sedan bakade jag kanelbullar aka cinnamonrolls för typ andra gången i mitt liv. Det bästa är att bakmaskinen gör att det blir lättare att baka och att det går fortare, love it! De blev jättegoda, mina bullisar men kunde kanske varit en aning saftigare...

Skönt med rekordvärme va? Dock dör jag lite med den här tjocka magen och orkar inte vara i solen så mkt. Idag blir det barnmorskan. Hon ska beställa tid för igångsättning så man har ett datum om det inte kmr igång. Fick en tid för leon också sist men som tur var behövde jag inte utnyttja den, får hoppas på det denna gång med...

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar