måndag 28 september 2015

Bröllop i Karlstad

Phew. Nu vi hemma igen. Jag körde hela vägen hem igår för Jovis ansjovis var bakis skakis. Vi är trötta efter helgen. Julie blev förkyld där borta så hon sover riktigt dåligt nu stackarn.. jag med då såklart.
Det blev lugnt för mig, jag var med på middagen men sedan gick jag och Julie och lade oss. Svårt att vara på en fest med hög musik med en förkyld bebbe.
Jag sjöng i kyrkan och trots mycket övning så fick jag typ panikångest när jag väl ställde mig där framme. Fattar inte. Kroppen bara gör som den vill och det började sticka i händerna. Det gick iaf helt ok.
På festen sen så sjöng Johan en låt till dem som hans farbror skrivit om. Han gjorde succé, det var skitkul. Jättebra tal hela kvällen, verkligen en lyckad middag. Jättegott också.
Dagen efter var det supergod brunch med våfflor och massa gott.
Och Evelina var ju så himla vacker...
Idag åker de till Bali och ska ha det skönt i två veckor.









1 kommentar:

  1. Herr och fru Törnqvist5 oktober 2015 kl. 11:29

    Jäklar, man märkte inte ett dugg att du var nervös. Galet bra sjunget! Stort tack!

    SvaraRadera