måndag 21 september 2015

God morgon.. eller?!

Fy vilken natt. Lillan fick sin första feber och skrek massor.. var brännhet och så får man inte ge nåt febernedsättande förrän de är 3 mån. Så jobbigt att vara så maktlös. Hon har bara velat att jag skulle bära henne hela dagen.. min rygg går av snart. Somnade i soffan sittandes med henne på magen och sov i 2 timmar. Som tur är har jag en fantastisk man som var hemma och tog  och hämtade Leon till/från dagis så jag kunde få sova lite. Känner mig helt sänkt och typ sjuk själv. Hon börjar iaf må bättre och jag börjar känna igen henne igen. Hennes små leenden börjar komma tillbaka. ♡

Igår var vi på grönan, sjukt kul. Jag och Johan åkte insane och det var typ 6 år sen jag åkte den sist. Haha så himla kul, jag skrek massor. Leon åkte spöktåget, han insisterade och var yngst av de som åkte. Jag sa att det kommer nog vara lite läskigt men nej han skulle prompt åka. I början så gick det bra men sen blev han skrajsen och smågrät lite. Men sen när vi åkt klart så tyckte han att den var rolig. Haha tokstollen. Doyle var med också för han hade inget att göra så det var superkul att han hängde på.

Nu måste jag ta hand om mina kids. Puss


The two lovebirds hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar