fredag 23 oktober 2015

Doll lash

Hallo!


Haft fullt upp med att fixa inför dopet så inte hunnit blogga.


Johans lillesyrra Andrea gjorde nåt som heter doll lash på mig igår. Det är typ en permanent fast för fransarna. Hur kul?! Var tvungen att testa och jag har bara en sak att säga: I L♡VE IT! Det blev såååå himla fint.. nu syns det inte så mkt på bilderna men de blir mycket mer böjda och så färgade vi de svarta samtidigt. Idag när jag tog på mascara så ser det så himla fint ut. Tycker att det här är bättre än fransförläningning för jag måste ju fylla på så ofta när jag har det. (Plus att deg är svindyrt) Ska se hur länge det här håller men alltså så himla fint blev det.

Kostar 200 kr.

Puss

Här med ett lager mascara, ser ni hur långa och fina de ser ut? 

1 kommentar:

  1. Det är alltid svårt att få en bra efterbild när fransarna är blöta men oj vad fint det blev med mascara!! :D kul att du gillar det <3

    SvaraRadera