söndag 25 oktober 2015

Julies dop

God morgon på er!

Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan? En extra sovtimme.. eller som hos oss: Upp i ottan! Jajamän! Varför sova när man kan vara vaken hela tiden? Dum fråga tycker jag =)

Igår var iaf supermysigt och kul. Lite stressigt bara. Jag tycker verkligen det är kul att bjuda folk på mat och tårta och så, men igår var det lite mkt kände jag... kommer nog ta ett tag igen tills vi bjuder in till nåt liknande för man hinner ingenting. Känns lite som ett jobbpass där man typ varken hinner kissa eller äta. Haha. 

Det var verkligen fint i kyrkan och jag sjöng "Välkommen hem" med Sonja Aldén. Det gick jättebra! Var inte alls lika nervös, men det beror nog på att det bara var familjen där.

Gudmor Hanna och gudfar Ingo var strålande där framme. Sedan hyrde vi vår föreningslokal och bjöd på paj, prosecco och tårta. 

Idag jobbar Johan och jag är själv med barnen. Supertrött är man men får ta och hitta på nåt så inte stackars Leon behöver se på TV hela dagen...

Kram på er


Gudmor och gudfar


Ingo häller upp vattnet


Mami sjunger


Hela fam Törnqvist/Carell


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar