söndag 8 november 2015

De första gråa håren..

Alltså... hittade två gråa hårstrån idag i mina tinningar. Hur deprimerande är inte det?! Jag kände mig tom inombords... Im getting old. Ja man börjar ju närma sig 30 och det märks i hyn också kan jag säga. Rynkorna kommer över en natt! GAH!! VAD SKA JAG TA MIG TILL?!

Aja.. jag ska iaf ha den fastaste stjärten som 30-åring har jag bestämt. Det här gummibandet är min nya bästa vän. Jag har fått värsta motivationen, asskönt. Den fanns inte för några veckor sen så nu ska jag försöka behålla den. Var ute och gick imorse en timma, sen körde jag mammamage (ni vet appen och om inte: spana in den är asbra!) och rumpövningar. De sistnämnda gör jag varje dag. Känner mig faktiakt redan starkare. Sen när vi åker till Thailand ska jag och Lollo köra bootcamp och träna lite varje dag. Kommer bli fit as a fiddle!

Heppåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar