onsdag 11 november 2015

En förälders dagbok del 2

Halloj!

Har såna sjuka nätter nuförtiden. Leon vaknar mitt i natten och trotsar. Tror ni man blir galen?! Han vill typ ingenting och man försöker allt, ALLT, han bara grinar ändå... till slut somnar han om efter 15 mi kamp.. och sen imorse så ville han ha sin lilla tupp. Det är typ en liten plastfigur. Det han lekt med precis innan han somnar vill han alltid leka med på morgonen när han vaknar igen. Klockan var liksom 5.46 och det enda man vill är att få sova typ en timma till... efter diverse smågnabb så reser jag mig sömndrucket upp ur sängen  och går in i hans rum. Jag tänker: "hoppas nu att det gudsförgätna tuppskrället finns här i rummet" alltså jag blir liksom typ sådär som att mitt liv hängde på att hitta den där lilla tuppen. Det känns som att jag dör om jag inte hittar den. Tittar mig omkring och hallelujah där är den!!! Har aldrig varit så glad som jag var imorse när jag hittade tuppen.Tar den och ger till Leon som blir nöjd (för en stund iaf) så mamma kan få vila lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar