lördag 16 januari 2016

Holiday villa

Idag har vi hängt med Elina, Vilja och Tomas vid deras ställe. De bor på en fin resort lite längre bort. Det var jättemysigt och vi käkade på stranden.

Jag panikade över Denguefeber och myggor igår så grannen här skrämde upp mig, men sen kom Carina och Anders och lugnade mig. De har liksom varit här i elva är 8 mån om året...Sen fick vi ett jättestort myggnät som vi kan ha över Julies säng som vi fick låna plus diverse andra grejer till köket eftersom det saknas en del i huset. Så nu känns allt mkt bättre.
Imorgon ska jag upp och simma tidigt sen ska jag och Lollo träna vid poolen. Tyckte jag såg snygg ut hemma i kroppen men sen när jag kom ner hit blev jag tyvärr varse att jag hade fel. Måste vara mörkret som lurar en när man kollar sig i spegeln...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar