måndag 18 januari 2016

Ragg

Idag skulle jag gå ner och köpa lite mat. Går till ett vanligt ställe och läser menyn. Går in och så sitter en ung kille där i typ 20-års åldern med bar överkropp och kepsen bakochfram. -Hello säger han och ler. -hello hello sa jag.
Beställde min mat och gick iväg för jag märkte verkligen att han ville prata.
Kommer tillbaka och då sitter han kvar... (typiskt) så jag markerar igen att jag inte vill prata, sätter mig längst bort med ryggen mot. Nejmen då kommer han fram och ba: oh sorry but I can't eat over there there are too many flies.. (?!!) Hahaha ursäkta men huuuuur lame? Börjar fråga massa grejer och ragga verkligen.. kollar mig inte ens i ögonen utan på mina bröst. Han frågar vad jag gör här och jag säger att jag är här med mina två barn och min man. Han säger oh but you looked so young so I thought... well have a nice time here with your family... och så gick han. Det här är verkligen bästa sättet att jaga iväg de på.. egentligen borde man ju driva lite men jag orkar aldrig. Tycker det är så jobbigt när de håller på... haha! Men tack för komplimangen att jag såg ung ut, det gillade jag! ;)

/devilwoman


1 kommentar: