onsdag 27 januari 2010

Helvete

Idag har jag nog haft den sämsta dagen i mitt liv...
Först ska ja till plugget imorse.. då är den jävla skitpendeln försenad (som vanligt).

Kommer fram till plugget och ska sätta mig ner med den underbara c-uppsatsen. Börjar leta artiklar och känner mig ändå ganska nöjd med va ja å Fredde kommit fram till.
Får ett mail, samma dag, från examinatorn som kallar till möte.. okej?? Mejlar man inte några dagar tidigare så man kan planera? Nä.. tydligen inte...

Kommer dit och presenterar det lilla vi har och blir sågade till fotknölarna.. Kul.
Pratar med handledaren som heter Marie, hon är för övrigt bra, så jag är tacksam att vi fick henne. Hon styr in oss på ett annat spår som känns ganska bra.. Hon förklarar att vi endast har sju veckor på oss (inte tio som från början) plus att vårt PM ska in om en och en halv vecka (?!)

Går till tåget.. kommer precis när mitt tåg ska gå, springer uta bara helsicke och dörren stängs precis framför näsan på mig. Jag började garva för hur fan kan man ha sån osis?
Åkte hem, sitter nu och försöker leta nya artiklar, men förgäves...
Hur e helvete ska detta gå??
Ska ner å träna nu... Det är det enda jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar