lördag 16 januari 2010

Mardröm


Har kommit in i en sjuk period igen med en massa konstiga drömmar och mardrömmar.

Inatt drömde jag att mamma hade köpt en ny asfin bil typ en Hyundai, svart assnygg.
Hela släkten var på fest för morfar fyllde år. Han saknade nånting som var tvunget att vara på festen så jag, Lollo och mammas elev (?!) erbjöd sig att åka och hämta det som saknades.
Mamma var lite sådär med att låna ut bilen, men ja försäkrade henne om att det skulle gå bra.

Eleven satte sig vid ratten och vi börjar köra. Helt plötsligt börjar han gasa utav bara helsicke så vi kör i 200 blås på en 90 väg. Då kommer en riktigt snäv kurva och det bådar inte gott. Vi kommer att krascha. Jag tänker: "Okej, nu dör jag, jag dör verkligen nu, men det är okej för jag har ändå haft ett ganska bra liv." Mycket riktigt så voltar vi med hela bilen å den blir heeelt paj... vi överlever dock. Vi är ur bilarna och de börjar brinna. Jag gråter så sjukt mkt och oroar mig bara för vad mamma ska säga om sin nya nu, helt pajade bil?

Vaknar av att mina kinder är helt blöta.. Har gråtit på riktigt i sömnen...
Man känner sig helt utpumpad när man vaknar... Hujeda mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar