måndag 4 januari 2010

Snyggt jobbat!

Jag å Johan kom på den brighta idén att gå på bio idag. Vi skulle se Avatar 3D.
Johan bokar å betalar, å klockan sex skulle vi gå på bio. Så vi lagar mat å grejar duschar snabbt för att vi ska hinna. Men så kom jag på: Hmmm, har du verkligen bokat 3D nu??
J: Ehhh, vet inte.. finns det flera?? Hahaha... så visade det sig att han hade bokat den vanliga. Så han sitter i telefonkö i en halvtimma för att få pengarna tillbaka..

Sen e jag så smart så jag kollar å ba: amen det e luuuugnt, det e bara sex stycken som e bokade, så vi kan bara åka dit... sen kollar ja en extra gång några min senare... då står det noll kvar.. för jag e så puckad att ja tänkte att det var 6 som hade bokat, inte att d va sex platser KVAR!!

Så nu sitter vi här... å rullar tummarna!! Vasskamangöra liksom....

1 kommentar:

  1. Rulla tummar e´inte kul, men det finns det som är ännu tristare!

    SvaraRadera