onsdag 20 januari 2010

Oh!

Imorn ska ja ringa SAFE som står för Scandinavian Academy of Fitness Education.
De har grupptränings-, kost-, personlig tränareutbildningar m.m.
För jag snackade återigen me Gurra på gymmet. Efter utbildningen ska han träna mig, sen blir det vik.pass och sen får ja egna pass.
Låter inte det hur grymt som helst??

Iaf.. jag behöver inte göra hela teoridelen, eftersom jag redan läst anatomi, fysiologi och L-ABC. Sååååå najs! Det enda jag behöver komplettera med är biokemi och träningslära.
Sen får man göra ett prov.

Efter det är det praktisk undervisning i en vecka. Då får man lära sig allt möjligt. Kommunikation, pedagogik, klassupplägg, step, funktionell styrka osv.
Jag är så sjukt taggad. Kommer bli hur kul som helst.

1 kommentar:

  1. god natt igen baaaabe! Kunde inte sova, saknar nån här bredvid... trosorna räckte inte! ;) Jag gick i stället upp och började på min ansökan till plugget. Grymt laddad! Kan tänka mig du känner ang. instruktör... KÖÖÖR!
    We hear 2 morrow! PUSS

    SvaraRadera