onsdag 21 april 2010

Bikini

Dagarna går och snart är det dags för Alicante! Eller snart och snart.. det närmar sig iaf!
Så jag var tvungen att köpa en ny bikini. Sååå himla fin. Bilden är från Laredoute.com.
Åh herre min je vad jag har mkt att stå i just nu. Har inte tid med nånting annat. Praktik på ambulansen, akutbilen, jobb på ortopeden och jobb på gymmet. Ska köra mina första pass den 1:a och 3:e maj! Kom dit! Vallentuna gym och sim! Kommer bli kanooon. Blev klar med koreografin igår. Den e gryyym. =) Ska ner till gymmet om en vecka och snacka med chefen. Jag ska tydligen köra intervall-stepen också, vilket innebär att man varvar varannan step och varannan styrka. Haha, jag är inte direkt nån styrketjej, men men, det får gå som det går!
Ska iväg och jobba nu!

På sön ska jag å baby fira att vi varit tillsammans i ett halvår! Jag skulle överraska med Bounce biljetter, men han e så sjukt nyfiken så jag råkade le lite för mkt när han såg Bounce i tidningen, så fattade han direkt. Haha, jag e sååå dålig, kan aldrig ljuga. Sen innan ska vi gå till Sturebadet och bada bubbelpool och mysa. Sen ska jag ta en asiktsbehandling också som jag fick av honom i julklapp. Kanoooonsöndag kmr det bli!

Adios amigos. Pöss.

4 kommentarer: