torsdag 15 april 2010

God morgon, God middag, God kväll.

Jaja, vad är en bal på slottet liksom? Har fyra fans, det får räcka!

Imorgon ska jag ambulansera igen. Jag riktigt längtar! Det e så sjukt roligt. Sist vi var ute så fick vi sex larm på 14 timmar. Det här tror jag verkligen kan vara nåt för mig. När man ändå jobbar, så kan man faktiskt jobba 14 timmar på raken. Det är så himla roligt, så det känns ändå som 8. Sen jobbar man typ tre/fyra ggr i veckan, sen är man ledig å kan göra vad man vill.

It's alot going on nu. Arbete som ska skrivas, praktik, jobb (ska jobba rätt mkt på ortopeden nästa vecka) och ett aerobicspass som ska vara klart så snart som möjligt. Gaaah!

Igår ringde en man till mig.
-Hej det är Bengt.
-Okej, hej..?
-Du, har du sålt den där tandläkarstolen än?
-Tandläkarstol???
-Ja, e d inte du som säljer den?
-Eh neee inte direkt.
-Jaha, oj då har jag nog kommit fel.
-Jadu Bengan, det har du nog! Ha det bra heeeeeeeeeeeeeeej, sade jag och lade på.

2 kommentarer:

  1. hahah, fan va creepy att vilja köpa en tandläkarestol..?

    SvaraRadera
  2. ja, lite lammen tystnar över det där!

    SvaraRadera