onsdag 7 april 2010

Busy as a bee

Tjofräs? What up?
Jag hatar för övrigt röda dagar, de fuckar upp min träning. Grr.

Idag e det skola igen, fy fan va tråkigt det är, höll på å somna igår. Kultur och hälsa heter kursen, herregud, man somnar bara man läser första ordet. BLÄ!

Idag är det bodyjam as usual, så najs, den nya koreografin e så sjuk rolig, höjdpunkten på veckan nästan!

På tors ska jag träffa Mirjam och Sara som jag inte träffat på flera år! De gick i mitt gymnasium, ska verkligen bli skitroligt! Sen på fre så ska Tassen å Patta lul käka middag med mig å Johan. Skiiittrevligt ska d bli. Vi ska leka halv åtta hos mig.

På lör, hör å häpna! Ska MOI köra ett block på stepen för hela klassen, jajjamänsan! En låt, bara för å testköra lite, hihihi, ska bli sååååå kul. Loooking forward to it! Sen drar jag å älski till hans landställe. Älgö heter det. Undrar om det finns många älgar där? Vi ska dricka mousserande vin å jordgubbar doppade i choklaaad... hihiihihihihi!!

Jag är GLAD =D=D=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar