måndag 29 april 2013

Stark

Idag kände jag mig stark! Tog täten både till och från hagaparken. Väl där var det dags för jägarvila, ni vet när man sitter 90 grader mot en annan. Fy faaaen vad det brände! Efter det körde vi plankan, pushup och sedan skulle man rulla från rygg till mage och tillbaka utan att nudda marken med armar eller ben. Efter det var det tabathaintervaller med burpees. Jag gjorde 50, den som var bäst gjorde 68. Sedan lätt jogg ner i dalen. Här delades gruppen i två och ena delen fick springa allt vi hade ca 100 m, 5 pushups och springa baklänges tillbaka. Andra gruppen fick göra situps lika länge som andra gruppen sprang. Detta gjorde vi två gånger. Haha!!! Sedan vare travelburpees från dalen upp till krönet. Jag var femma upp!!! Av ca 25 pers. Kände mig så sjukt stark idag och är asstolt över min insats. Nu soffläge!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar