torsdag 11 april 2013

Träning efter graviditet

Ja ni... efter att man fått barn så får man en chock... alltså en CHOCK när man ser hur magen ser ut och ja brösten.. men ge inte upp och deppa inte ihop. Det finns HOPP! Bristningar fick jag en hel del.. men de syns inte lika mycket nu.

Min mage innan graviditet:


 Här är min mage 4 veckor efter förlossningen:


 Såhär ser jag ut nu efter sju veckors träning. Har ju gått ca 8 mån också vilket bidrar en del. Det tar ju tydligen 9 mån för kroppen att läka och bli normal igen efter en graviditet, lika lång tid som det tog för kroppen att bygga lilla bebis. Men amningen gjorde också mycket. Gick också ner massor i Thailand eftersom jag inte tålde deras bakterier i maten och då blev magen lite uppochner om man säger så.. hrm.


Visst var magen snyggare innan, men är nöjd ändå med hur den ser ut nu! Det går att träna upp den. Man får ge det lite tid bara.. och svett, hehe. Fick bristningar på magen under sista tiden med lillen i magen och precis ovanför naveln så det ser ut som jag haft en navelpiercing... haha! Men det gör inget! =) jag är glad ändå =)






1 kommentar: