onsdag 15 oktober 2014

Fullt upp

Heeej blog readers!  Förlåt för idag, har haft fullt upp verkligen. Dragit en massa drän på jobbet. Fick lite gojs i ansiktet en gång, inte i ögonen eller munnen som tur var! Då hade jag dött.. Nejmen nu använder jag alltid sån här. Den här skulle vara kul att ha på halloween förresten! Som typ en galen läkare med blod överallt, hehe. Jag ska vara nåt annat, ni ska få se.

Imorgon ska jag på tårtkurs hos Magnus Johansson, ni vet han som är med i juryn i dessert mästarna. Hoppas jag kan lära mig en massa användbara tårtrix. Ska bli så kul! Annars ska jag Johan och Leon åka och bada tillsammans imorgon för både jag och Johan är lediga.

Kommer börja nya jobbet om ett par veckor och det ska bli jättespännande.

Kram på er ha en mysig höstkväll med massa tända ljus.



Stylish? Feeling fab as always! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar