måndag 30 november 2009

Otrohet


...är så jävla äckligt. Jag mår illa bara jag hör ordet. Kan vara ett utav de värsta sveken man kan råka ut för. År 1938 så åkte Frank Sinatra dit för otrohetsbrott, då det fortf var ett brott, för han hade ett förhållande med en gift kvinna.

En vän till mig har precis råkat ut för ett äckel som ligger runt med allt och alla. Ljugit henne rakt upp i ansiktet. Haft två tjejer som inte vetat om varandra och sagt diverse saker till dem som: Jag är med dig, ingen annan. De har haft varsin tandborste hos honom. (Måste han ha gömt den andra då en av dem va på besök) De har säkert legat me honom i samma lakan. Fattar inte hur man har mage att ljuga så mycket för någon, samt ligga runt utan kondom. Snarrigt värre. Dessutom förnekade svinet allt in i det sista, fastän man hade klara bevis. Han borde ha ett riktigt kok stryk faktiskt om ni frågar mig. Den här personen måste ha en personlighetsstörning, nu när jag är och praktiserar på psyk och allt. Det är något gravt fel i det huvudet. Han kommer aldrig att bli lycklig och vet ni vad? Det är ingen som bryr sig för han är inte ens vatten värd. Det bästa är att tjejerna nu blivit vänner och svinet blir lämnad kvar, ensam.

Min vän är värd någon underbar för hon själv är underbar och hon är ball för hon är jävligt stark och jag ser upp till henne för det. You can do soooooooooooo much better!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar