söndag 1 november 2009

VIT HELG

Ja, trot lr ej, juz har haft en vit helg. Vaknade mitt i natten å tänkte: Usch va ja e bakis, sen tänkte ja lite till å insåg att ja inte hade varit ute igår.. haha. Märkligt.

Va å dansade för Ambra i Bounce i fredags. Hon är ju så sjukt bra. Jag va sjukt dålig, hiphop e inte min grej. Allt va helt misslyckat den kvällen, skulle hem till tazzen som e i berlin å sova i hennes lya, kommer fram å inser att en nyckel fattas. Kul. Fick åka hem till Lollo å Niclas istället. Allt som allt va ja i sl-trafiken typ fyra timmar den kvällen. Jag har nog aldrig varit så sur i hela mitt liv. Sl borde ta mer betalt av mig eftersom jag typ BOR på bussar och tåg... iaf när man e vallentuna kickers.
Imorrn blire BodyJam på vallentuna gym å sim. Ska bli askul.

Puss å kräm
Och så en höstbild på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar